Sportgates

Ką reikėtų žinoti ruošiantis pavasario sezonui?

Ilga žiema daugelį žmonių privertė padaryti pertrauką nuo sporto ir leido priaugti keletą papildomų kilogramų. Tačiau artėjantis pavasaris kviečia nusimesti šiltas antklodes, pamiršti seilę varvinančius užkandžius vakarais ir grįžti į sporto salę! Apie ką reikėtų pagalvoti ir kam reikėtų pasiruošti grįžtant sportuoti artėjant pavasariui?

Draugauk su sportu
Daugelis sportininkų tau pasakys – sportas daro stebuklus tiek su tavo kūnu, tiek su tavo psichologine būsena. Kuomet sportuoji, tavo kūne išsiskiria endorfinai, kurie daro įtaką viskam, ką bedarytum. Endorfinai padeda sumažinti stresą keliančių hormonų kiekį, kurie gali daryti žalą tavo organizmui. Žinoma, tai nereiškia, kad turi be atokvėpio minti dviratį ar bėgti maratoną ant bėgimo takelio – svarbiausia yra treniruotis ne intensyviai, o taisyklingai.

Kvėpuok grynu oru
Laikas pabusti iš letargo miego. Žiemą pripratome prie šaltų tamsių rytų ir anksti temstančių vakarų, todėl natūralu, kad gerokai apribojai savo buvimo gryname ore laiką. Netrukus orai pradės šilti, todėl pats laikas vėl pradėti lengvus kasdienius pasivaikščiojimus lauke. Lengvų pasivaikščiojimų metu organizme išsiskiria endorfinai, kurie rūpinasi tavo gera nuotaika ir motyvacija sportuoti!

Šviežių vaisių ir daržovių meniu
Kaipgi be sveikos mitybos? Žinoma, sunku visiškai atsisakyti skanių, sočių, bet ne itin maistingų patiekalų. Tačiau artėjant šiltesniems orams, prekybos centrai lentynas pradeda pildyti šviežiomis daržovėmis ir vaisiais, todėl tai labai gera proga gauti kiek daugiau vitaminų nei žiemos periodu. Šviežius vaisius ir daržoves reikėtų valgyti bent du kartus per dieną. Nori neįprasto šių produktų vartojimo? Pasigamink žaliųjų sveikuoliškų kokteilių, maišydamas ir kurdamas naujas daržovių, vaisių ar sėklų kombinacijas (idėjų, kaip paskaninti savo kokteilį rasi čia).

Aprūpink organizmą būtinomis medžiagomis
Nors daugelį mineralų ir vitaminų gauname su maistu, vis dėlto yra tokių medžiagų, kurių užtektinai su maistu gauti negalime. Per žiemos sezoną dažnai pritrūkstame energijos, svyruoja nuotaikos, sutrinka kitos organizmo reakcijos. Iš papildų gali gauti reikalingą kiekį vitaminų ir mineralų – pavyzdžiui vitamino B, kuris yra pagrindinis energijos ir geros nuotaikos variklis. Kiekvienam organizmui labai svarbus ir magnis – jis atsakingas už normalią medžiagų apykaitą.

Gerk vandenį su citrina
Vandenį su citrina daugelis sportininkų laiko kone šventuoju graliu. Kupinas citrinų vanduo yra būtinas kiekvieno organizmo normalaus skysčių kiekio palaikymui, toksinų išvalymui. Mitybos specialistai rekomenduoja vandenį su citrina gerti mažiausiai 3 kartus per dieną – ryte, po priešpiečių ir po pietų. Vanduo su citrina taip pat padeda virškinimo sistemai ir palaiko normalią kepenų funkciją.



REGISTRUOTAS KLIENTAS

pamiršai slaptažodį?

Slaptažodžio sugrąžinimas

NAUJAS KLIENTAS

Registruokis ir sportuok nevaržomai!

REGISTRACIJA
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris