Sportgates

5 patarimai, kaip vasarą išgerti tinkamą kiekį vandens

Turbūt ne kartą teko girdėti rekomendacijas, kad per dieną būtina išgerti ne mažiau kaip 2 litrus (apie 8 stiklines) vandens. Tačiau tai tik orientacinis kiekis, kad organizmas būtų pakankamai aprūpintas vandeniu. Jeigu esi aktyvus sporto entuziastas (-ė) ir sporto nepamiršti net ir karštomis vasaros dienomis, tavo organizmui vandens reikia šiek tiek daugiau nei įprastai. Šį kartą dalinamės keletu patarimų, kaip lengviau kasdien išgerti reikalingą kiekį vandens.

Pradėk rytą nuo stiklinės vandens
Rytas su stikline vandens gali tapti tavo energijos ir geros nuotaikos užtaisu visai dienai! Rekomenduojame pagardinti rytinę stiklinę vandens citrinos skiltele. Citrina kupina vitamino C, kuris veikia kaip antioksidantas. Citrinos riekelėmis pagardintas vanduo gali padėti išlaikyti sveiką odos būklę, stiprinti imunitetą ir pagelbėti virškinimo procesams.

Suteik vandeniui skonio ir kvapo
Jeigu ieškai įvairovės, paskanink savo vandenį įvairiomis uogomis, daržovėmis, vaisiais ar žolelėmis. Tai pridės vandeniui malonaus kvapo ir skonio, kuriam nereikia papildomo cukraus ar saldiklių. Jeigu nori stipresnio skonio – vandenį su pasirinktais produktais reikėtų laikyti bent 3-4 valandas. Pradžiai gali išbandyti šiuos SportGates komandos pamėgtus skoninio vandens derinius: agurko skiltelės ir mėtos lapeliai, braškės su citrina, greipfrutas/apelsinas ir mėlynės, braškės/arbūzas ir baziliko lapeliai.

 

Išbandyk mobiliąsias programėles
Neabejojame, kad gali pasitaikyti dienų, kuomet per skubėjimą ir darbus reikiamą kiekį vandens išgerti gali tiesiog pamiršti. Jeigu nuolat reikalingas priminimas – naudokis specialiomis mobiliosiomis programėlėmis, kurios tau primins kiek ir kada vandens tau reikia išgerti. Gausybę tokių programėlių gali rasti naudojant raktažodžius “water reminder, daily water ar water balance” – belieka išsirinkti sau patogiausią!

Vartok produktus, sudėtyje turinčius daug vandens
Jeigu esi iš tų, kuriems vanduo greitai pabosta, kitas būdas kaip organizmą aprūpinti vandeniu – maitintis daržovėmis bei vaisiais kurių didžiąją dalį sudaro vanduo. Vietoj poros stiklinių vandens gali drąsiai užkandžiauti pomidorais, arbūzu, kukurūzais ar agurkų skiltelėmis. Šių produktų sudėtyje yra gausu vandens, tad gali jaustis užtikrintai, kad organizmas taip pasisavins bent dalį skysčių.

Pasirūpink nauja gertuve
Paprastas patarimas – jei nori padėti sau išgerti daugiau vandens pasirūpink ne tik vaisiais ar uogomis kuriomis gardinsi vandenį, bet ir nauja, praktiška bei patogia gertuve. Juk iš naujos gertuvės dažniau mėgautis vandeniu bus daug maloniau!

Dėl nepakankamo kiekio vandens gali jausti mažiau energijos, gali dažniau pradėti jausti galvos skausmus ir nuolatinį nuovargio jausmą, tad atmink – organizmą aprūpinti tinkamu vandens kiekiu yra būtina, o kad būtų lengviau – pasinaudok šiais praktiniais patarimais.



REGISTRUOTAS KLIENTAS

pamiršai slaptažodį?

Slaptažodžio sugrąžinimas

NAUJAS KLIENTAS

Registruokis ir sportuok nevaržomai!

REGISTRACIJA
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris