Sportgates

Sėdimasis kojų preso treniruoklis

Sėdimasis kojų preso treniruoklis

Apie treniruoklį

Izoliuojantis nugarą treniruoklis – puikus pasirinkimas, kai  norima sustiprinti apatinę kūno dalį. Spaudimas kojomis atstoja pritūpimus, todėl treniruojami keturgalviai ir dvigalviai šlaunų raumenys, sėdmenys bei blauzdų raumenys.

Rekomenduojame, jei:

  • Norite stiprinti apatinės kūno dalies raumenis, ypač kojas – šlaunis ir blauzdas.

Kaip naudotis:

  • 1
    Sėskitės ant suoliuko, pakelkite kojas ir atremkite pėdas į pėdų atramą.
  • 2
    Stumkite kojas nuo savęs, visiškai neištiesdami kojų per kelius, ir vėl leiskite kojas prie pilvo. Kartokite pratimą.

REGISTRUOTAS KLIENTAS

pamiršai slaptažodį?

Slaptažodžio sugrąžinimas

NAUJAS KLIENTAS

Registruokis ir sportuok nevaržomai!

REGISTRACIJA
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris