Sportgates

Rankų raumenų treniruoklis

Rankų raumenų treniruoklis

Apie treniruoklį

Šis treniruoklis skirtas saugiai ir efektyviai sustiprinti dvigalvį žasto raumenį. Pratimas gali būti atliekamas tiek su viena ranka, tiek su abiejomis rankomis vienu metu.

Rekomenduojame, jei:

  • Norite sustiprinti ir padailinti žasto priekinę dalį - dvigalvį raumenį.

Kaip naudotis:

  • 1
    Sėskitės ant treniruoklio suolelio, veidas turi būti atsuktas į treniruoklį. Dilbius patogiai atremkite į minkštas treniruoklio atramas.
  • 2
    Kūno laikysena tiesi. Viršutine kūno dalimi šiek tiek pasilenkite į priekį. Pėdas tvirtai atremkite į žemę.
  • 3
    Suimkite šalia esančias treniruoklio rankenas ir per alkūnių sąnarius lenkite rankas į save. Grįžkite į pradinę padėtį. Kartokite pratimą.

REGISTRUOTAS KLIENTAS

pamiršai slaptažodį?

Slaptažodžio sugrąžinimas

NAUJAS KLIENTAS

Registruokis ir sportuok nevaržomai!

REGISTRACIJA
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris