Sportgates

Pilvo raumenų treniruoklis

Pilvo raumenų treniruoklis

Apie treniruoklį

Šis treniruoklis atstota įprastus kūno susilenkimus į šonus gulint ant kilimėlio. Jis leis kūno susilenkius atlikti sėdimoje padėtyje, taip stiprinsite šoninius pilvo preso raumenis.

Rekomenduojame, jei:

  • Norite dailinti liemens sritį.
  • Norite tvirtinti pilvo raumenis.

Kaip naudotis:

  • 1
    Pasirinkite tinkamą svorį atlikti pratimui. Tam skirtas žymeklis.
  • 2
    Sėskitės ant treniruoklio suolelio, kojos turi būti sulenktos 90-ties laipsnių kampu, pėdas statykite po joms skirtomis atramomis.
  • 3
    Suimkite virš treniruoklio suolelio esančias treniruoklio rankenas, užsidėkite jas ant pečių, nepaleiskite jų.
  • 4
    Palengva viršutinę kūno dalį lenkite žemyn, tuo pat metu kojas traukdami prie krūtinės. Grįžkite į pradinę padėtį ir kartokite pratimą.

REGISTRUOTAS KLIENTAS

pamiršai slaptažodį?

Slaptažodžio sugrąžinimas

NAUJAS KLIENTAS

Registruokis ir sportuok nevaržomai!

REGISTRACIJA
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris