Sportgates

Pečių raumenų treniruoklis

Pečių raumenų treniruoklis

Apie treniruoklį

Treniruoklis skirtas norintiems stiprinti arba išmankštinti pečių raumenis. Pratimai atliekami sėdimoje padėtyje, visas krūvis pratimo metu tenka rankų raumenims.

Rekomenduojame, jei:

  • Norite stiprinti pečių raumenis.

Kaip naudotis:

  • 1
    Sėskitės ant treniruoklio, nugara tiesi.
  • 2
    Sulenkite rankas 90-ties laipsnių kampu, dilbius priglauskite prie jiems skirtų paminkštintų atramų.
  • 3
    Šalia paminkštintų atramų dilbiams, priekyje yra treniruoklio rankenos. Suimkite jas ir dilbiais kelkite treniruoklio atramas į viršų. Grįžkite į pradinę padėtį ir vėl kartokite pratimą.

REGISTRUOTAS KLIENTAS

pamiršai slaptažodį?

Slaptažodžio sugrąžinimas

NAUJAS KLIENTAS

Registruokis ir sportuok nevaržomai!

REGISTRACIJA
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris