wp_get_attachment_image_alt

Maistingiausi ingredientai trintiems kokteiliams

c

Trinti kokteiliai – efektyvus būdas tavo kūnui atgauti jėgas po ilgos bei varginančios treniruotės sporto salėje. Kokteilis turi būti itin maistingas, tik tuomet jis bus ne tik skanus, bet ir veiksmingas. Sveikuoliškiems kokteiliams puikiai dera ir sveikuoliški, daug kalorijų neturintys užkandžiai ar patiekalai. SportGates komanda rekomenduoja keletą puikių ir lengvo pagaminimo receptų, kuriuos privalai kuo greičiau išbandyti! Juos rasi paspaudęs čia.  Bet prieš tai – pagardink savo kokteilį keletu ingridientų! Siūlome tau keletą produktų, kuriais gali padidinti savo kokteilio maistingumą. 

Žaliosios daržovės
Nedidelė sauja špinatų, gražgarsčių ar kitų žalumynų – bene pigiausias būdas praturtinti tavo kokteilį maistingomis medžiagomis. Trintų lapinių daržovių skonio kokteilyje beveik nejusi – ko gero jas užgoš kiti skoniai, tačiau neabejotinai gausi reikalingą kiekį vitaminų.

Šaldytos gėrybės
Nors daugelis mano, kad geriau kokteiliui naudoti tik šviežius vaisius ir uogas,  dažnai jų šviežumas yra abejotinas. Vietoj jų visuomet gali rinktis šaldytas gėrybes. Šaldyti vaisiai ir uogos dažniausiai būna šaldomi ką tik nuskinti – taip išsaugomas jų maistingumas. O ir ieškoti jų toli nereikia – beveik kiekvienas turime uogų šaldymo kameroje.

Sėklos ir riešutai
Sėklos ir riešutai – nepakeičiamas skaidulų, baltymų ir riebalų šaltinis. Sėklas ir riešutus gali naudoti, jei vengi cheminių papildų. Saikingas sėklų ir riešutų vartojimas gali net padėti nepriaugti svorio. Dažniausiai kokteiliuose yra naudojami linų sėmenys, chia bei moliūgų sėklos, taip pat mėgstamos yra ir kanapių, ir saulėgrąžų sėklos.

Kokosų vanduo
Skysčiai yra būtina kokteilio dalis, todėl jei esi bandęs kokteilius gaminti naudojant migdolų pieną, įvairias sultis, kitą kart pabandyk naudoti kokosų vandenį. Kokosų vanduo turi unikalų kvapą bei specifinį skonį, todėl kai kuriems jis gal būti tiesiog neskanus. Jei skonis nelabai priimtinas – bandyk maišyti su paprastu vandeniu.

Avižų dribsniai
Stenkis rasti avižoms vietos savo kokteilyje. Avižos turtingos skaidulomis ir įvairiais mineralais, o saikingas jų vartojimas skatina širdies ligų bei cholesterolio prevenciją. Avižas taip pat gali vartoti netoleruojantys glitimo – avižose jo nėra. Kokteiliuose avižos puikiai tinka prie obuolių, cinamono, banano, vanilės, moliūgų skonių.

Tofu
Tokį ingredientą be sąžinės graužaties gali vartoti ir veganai. Tofu – sojų varškė, kurios parduotuvėse būna įvairiausių formų, todėl gali išsirinkti labiausiai patinkančią. Kokteiliams geriausia naudoti minkštąjį tofu, kadangi jis yra trupus, todėl nesunkiai malasi. Trindamas kokteilius, gali eksperimentuoti ir su tofu kietumu – kietesnis turi daugiau baltymų. Jį gali naudoti ne tik kokteiliuose, bet ir gamindamas maistą.

Kviečių daigai
Kviečių daigai dažnai laikomi ne pilnaverčiu maisto produktu, o tiesiog maistingų medžiagų šaltiniu. Pavyzdžiui, jie stiprina plaukus ir palaiko sveiką odą.
Nežinai kur panaudot kviečių daigus? Jie tinka su visais kokteiliais – jų reikia viso labo tik šaukšto ar dviejų.

Riešutų sviestas
Tik 2 šaukšteliai riešutų sviesto – ir tu jau turi reikalingą baltymų porciją. Viena iš idėjų – į kokteilių plaktuvą dėk bananą, migdolų pieną, savo mėgstamą jogurtą ir du šaukštelius riešutų sviesto.  Naudoti gali žemės riešutų, migdolų ar makadamijos riešutų svietą, tačiau rinkdamasis atkreipk dėmesį į etiketę – venk genetiškai modifikuotų aliejų svieto sudėtyje. Jie skatins papildomo svorio augimą.

Prieskoniai
Paskanink savo kokteilį įvairiais prieskoniais! Prieskoniuose gausu antioksidantų, kurie stabdo vėžinių ląstelių atsiradimą. Imbieras, muskatas, cinamonas tiks beveik visuose kokteiliuose, o ypatingai išryškins bananų sodrumą kokteilyje.



REGISTRUOTAS KLIENTAS

pamiršai slaptažodį?

Slaptažodžio sugrąžinimas

NAUJAS KLIENTAS

Registruokis ir sportuok nevaržomai!

REGISTRACIJA
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris