wp_get_attachment_image_alt

Griauname mitus! 4 mitai apie vandens gėrimą sportuojant

Vanduo, vanduo.. Nuolatos girdime, kad vandenį gerti reikia ir naudinga: jis gerina organizmo veiklą, gerina medžiagų apykaitą, palaiko reikiamą skysčių kiekį organizme. Tačiau apie vandenį taip pat sklando nemažai mitų, kuriais neretai esame linkę pasikliauti. Šį kart SportGates komanda sporto entuziastams nori paneigti 4 neretai girdimus mitus apie vandenį ir jo vartojimą.

Mitas nr. 1 – Sportiniai gėrimai geriau nei vanduo

Turbūt esi girdėjęs (-usi) apie vitaminų ir kitų mineralų prisotintus gėrimus, kuriais nuolatos mėgaujasi sportininkai. Tačiau kiek jie suteikia naudos? Sportiniuose gėrimuose yra medžiagų, kurios suaktyvina prakaitavimą, suteikia daugiau energijos treniruotėms, kurios trunka ilgiau nei pusvalandį. Sportiniuose gėrimuose esantis cukrus daugiau įtakos gali turėti intensyviau sportuojantiems atletams, tačiau jei sportuoji mėgėjiškai – vandens atsigaivinimui tau tikrai pakaks.

Mitas nr. 2 – Jei jauti troškulį – organizmas dehidratuoja

Manai, kad jei tave troškina, tai laiku neišgėrei reikiamo kiekio vandens? Troškulio jausmas tai tavo organizmo siunčiamas signalas, kad tau tiesiog reikėtų atsigaivinti. Jei nori užsitikrinti, kad geri pakankamai vandens ir išvengti dažno troškulio jausmo, vandenį gerk nedideliais kiekiais visos dienos eigoje, kad kūnas spėtų vandenį pasisavinti. Net jei esi sportuojantis (-i) ir vienu ypu išgersi daugiau vandens nei tau reikia – vandens organizmas nespės įsisavinti ir greitai jį pašalins.

Mitas nr. 3 Per dieną būtina išgerti apie 2 litrus vandens

Tikslaus skaičiaus, kiek kiekvienam sportuojančiam reikia išgerti vandens per dieną – nėra. Vandenį gerti tikrai reikia, tačiau geriamas kiekis turėtų būti skaičiuojamas pagal individualią kūno masę, kitus žmogaus rodiklius ir aktyvumo lygį. Natūralu, kad dažniau sportuojantis ir aktyvesnį laisvalaikį propaguojantis organizmas vandens atsargų reikalaus daugiau, o nesportuojantis ir pasyvesnis organizmas – mažiau. Jei nori paskaičiuoti, kiek tau rekomenduojama išgerti vandens, pasinaudok šia skaičiuokle.

Mitas nr. 4 Prigėrus vandens nesinorės valgyti

Įvairiuose šaltiniuose galima rasti informacijos, kad išgėrus nemažai vandens, „apgausi“ savo skrandį ir jis valgyti tiesiog nenorės. Ypatingai sporto metu, kuomet laikomasi įvairių dietų, šitaip apgaudinėti organizmo nevalia. Prieš maistą išgerta viena ar dvi stiklinės vandens gali padėti sumažinti apetitą, tačiau stiklinė vandens tikrai nebus pakaitalas tavo pietums.



REGISTRUOTAS KLIENTAS

pamiršai slaptažodį?

Slaptažodžio sugrąžinimas

NAUJAS KLIENTAS

Registruokis ir sportuok nevaržomai!

REGISTRACIJA
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris